Utilizăm modulele cookie pentru a-ți îmbunătăți experiența. Pentru a respecta noua directivă privind confidențialitatea în mediul electronic, trebuie să vă solicităm acordul dvs. de a seta cookie-urile. Detalii.


Garanții și Service
- Toate BUNURILE comercializate de către Jadcom, cu excepția celor din categoria BUNURI RESIGILATE, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție BUNURI RESIGILATE), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
- În cazul Bunurilor vândute și livrate de Jadcom, certificatele de garanție sunt emise direct de producător, iar garanția și service-ul se derulează prin rețeaua de service națională a fiecărui producător.
- În cazul Bunurilor vândute și livrate de Jadcom prin partenerii Marketplace, Cumpărătorul va primi la livrare pentru fiecare bun care beneficiază de garanție un certificat de garanție cu toate detaliile centrului de service care asigura reparațiile pe durata termenului de garanție. Garanția Bunurilor achiziționate prin intermediul Jadcom de la partenerii Marketplace este asigurata de către service-ul autorizat menționat pe certificatul de garanție aferent Bunului sau de către Vânzător.
- Pentru o corecta comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comanda, Cumpărătorului ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau și sa acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
- Prin aceasta modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul sau de pe www.jadcom.ro, va deține o evidență a certificatelor de garanție emise de jadcom, putând salva și arhiva la rândul sau în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.
- In cazul în care aceste informații sunt indisponibile pentru 48 (patruzecișiopt) de ore în contul de client, vă rugam să ne sesizați acest aspect pe adresa de mail: office@jadcom.ro .
- In cazul certificatelor de garanție emise de producători, Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
- Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalata în maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția mărfii pe adresa office@jadcom.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata în considerare.
- In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către jadcom, iar garanția poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificata în certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii daca nu este stipulat altfel în pagina produsului.